onsdag 10 februari 2010

Paket i brevlådan

Ett litet paket kom i brevlådan från Frualbertssons, en liten gullig "flowerpowernecessär".
Den är redan fylld med allehanda småsaker, Tack frualbertsson (Åhh, den är gröööööön) Fyndade på en affär igår som jag aldrig varit in på förut, en affär som tydligen funnits i vårt lilla samhälle ett bra tag. I en källarlokal finns både gammalt och nytt,massor med pärlor och band till pyssel (känns som jag "gått över ån efter vatten " och sökt pärlor i storstan, när de finns så nära )
Det bästa fyndet= Big Eye Needle,jättefiffig synål när man börjar se lite dåligt.
Naturligtvis var jag tvungen att börja virka av det gröna garnet jag köpte, när jag egentligen borde virka klar min "kärlekstårta" till Alla Hjärtans Dag
På Återseende

1 kommentar:

  1. Vad kul att du gillade din lilla anecessär! :-) Visst är dom förträffliga? Jag har alltid lite småplock i botten av väskan som skramlar omkring, men inte nu längre, för jag har virkat en till mig med hihi
    Vilken glädje att hitta en sån lite rolig affär! Grattis till fyndet med nålen, jag har en och den är guld värd :-)

    SvaraRadera