lördag 19 februari 2011

Marknadsdag

Som vanligt var det över 30 grader kallt i morse men solen började skina tidigt så temperaturen blev trevligare att leva med under dagens gång. Åkte till Burträsk Marknad, åt lunch på värdshuset, tittade bland alla marknadsstånd och inhandlade en stickad och tovad hatt, plastmatta (grön med vita rundlar), och en MASSA garn (köpt på nya garnbutiken i Burträsk).Nu är min rygg, axel och arm knådad så pass att ett blåmärke uppstod, men massagen hjälpte och nu ska jag träna ett tag framöver och tänka på hur jag sitter framför datorn ( jag får väl försöka ta det lite lugnt med virkningen också ) . Nu har det börjat snöa stora lapphandskar och det känns som om vintern börjar om på nytt igen.
På Återseende

6 kommentarer:

  1. Burr så kallt!!! Vi har bara -6.....Vilken fin hatt: Skönt att du är lite bättre träningen kommer att göra det bättre,, har själv för många år sedan haft problem med tennisarm , nacke och axlar, blev mycket bättre när jag börja styrketräna, håller jag uppe kommer det tillbaka:( så det är bara att träna på och hålla det under kontroll :)/Kram

    SvaraRadera
  2. Här har solen visat sig vackert i dag men det är tjyvens kallt. Huuu!

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig hatt du hittat och fina garner också.

    Vad ska du nu göra av de fina garnerna, något vårig?

    Nu har jag nog kommit på hur jag ska göra för att kunna skriva hos dej. Har ju inte lyckats tidigare.
    Men skam den som ger sej.

    SvaraRadera
  4. Det är bra Lena, ge aldrig upp /Kram

    SvaraRadera
  5. Vad mysigt det lät! Mandarin petit ett ett av mina favoritgarner!

    SvaraRadera
  6. Sååå roligt att handla på marknader. Man köper det man vill ha och rundar av med en fika senare. Fina färger på garnerna . : )

    SvaraRadera