torsdag 12 maj 2011

Välkommen Till




Konst och Hantverksutställning


Gula Villan Boliden


14,15 maj 12-16


( Snickrat,målat,virkat,stickat, sytt m.m. )


Under 4 veckor har jag knappt virkat något alls och det kan väl tyckas märkligt med tanke på utställningen som jag har nu i helgen, men armar och nacke måste vila ibland och jag har reducerat min värk till mer än hälften under de här veckorna. En nyinköpt kontorsstol har nog medverkat till förbättringen också.


Nu önskar jag alla utställare en riktigt Trevlig Helg med fint väder och glada besökare


På Återseende

5 kommentarer:

  1. Nä man kan inte hålla på hela tiden jämt, jag känner av mitt onda som inte är helt bra ännu.
    Synd att jag inte bor närmare då skulle jag komma på utställningen. Hoppas ni får en bra helg där!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh det skulle vara så intressant att se! - men tyvärr är jag fortfarande sjuk (med ett obestämt virus). Tvärtemot Carina så inser jag att avståndet inte alls är oöverkomligt... men är jag frisk i helgen måste jag jobba i stället.
    Önskar dig en fin helg!

    SvaraRadera
  3. Jag har ju ingen möjlighet att komma så jag hoppas att du visar lite bilder så småningom..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  4. Åh vad det låter lockande med din utställning. Jag hade varit där först av alla om det bara inte var så långt borta. LYKKE TILL och ha en trevlig helg. Jag blåser bort det onda / kram
    PS! Du måste berätta hur det gick för dig :-)

    SvaraRadera
  5. Tänk om man ändå var i närheten för din utställning hade jag velat se..

    Kram Maidi

    SvaraRadera