måndag 7 november 2011

Tomte, istapp och award

Efter fem försök att göra ett mönster på en lätt och snabbvirkad tomte så blev jag endast nöjd med tomteskägget, så det blir bara en tomte till Jul........men det kanske dyker upp en riktig tomte på julafton, vem vet. Jag började med årets istappar istället, en del med silvergarn, en del med pärla och hittar jag mer silvergarn att köpa (har sökt) så gör jag några stora tappar att hänga i fönstret också.


Mönster på istappar finns HÄR




Tack Mimmi Hek för awarden jag fick av Dig
Tusen Tack och jag skickar vidare till 5 andra bloggare......



Maries Konst.....för hennes allsidiga fina konst i underbara färger
Pärlemor....för alla vackra makramesmycken jag får titta på
Stjärnkraft....för hennes förmåga att skriva så bra
Virrig Virkning
.....för att jag är kär i hennes rosa apa och lilla nallen
Moster Ingalisa .....för hennes fina handarbeten, jag älskar korgen med äpplen

På Återseende


(rökfri i 65 dagar)

6 kommentarer:

  1. Å, stor tack för denna erkänsla! Klart jag tar emot den, tokfia där :o)

    Och tack för förkylningssympatin. Det är ju inte så länge sen du själv var nere i den snorgropen, om jag inte missminner mig, så du har väl i färskt minne bevarat hur pigg och fräsch man känner sig ...

    *atjii!* och *host-host!*

    SvaraRadera
  2. Häftiga istappar, tomten e söt.

    Kram Birgit

    SvaraRadera
  3. Tack, tack för de fina orden, jag blir så glad. Kram Marie

    SvaraRadera
  4. Jag tar gärna emot den,och tackar.
    Fy tusan vad du är duktig!!!

    SvaraRadera
  5. Vilka fina istappar!
    Tack så mycket för den fina awarden,den värmer.

    SvaraRadera
  6. Jag gillar verkligen din tomte. Han är hur söt som helst.
    Kram

    SvaraRadera