lördag 26 september 2009

Virkad stor halsduk

Ännu en variant av virkad halsduk, blåsten här på fjället tog tag i den så det blev inte så bra bild,eller kanske det var dålig fotograf ( förlåt till Linda som tog kortet, tack för hjälpen )



Virade in halsduken på dockan i pappas gamla hänggunga







Halsduken är virkad i två olika sorters garn och mönstret finns på Drops Design.Nu vill jag göra ett pannband som passar till, det blir att gå till garnbutiken på måndag.(jag är för övrigt där ganska ofta..........hoppas det inte märks att man blivit lite garnberoende)

På Återseende




3 kommentarer:

  1. Jag önskar mig en halsduk när jag fyller år!

    SvaraRadera
  2. Javisst, det är bara att välja färg, du kanske vill ha ett pannband som passar till också?Kram från Tant Grön

    SvaraRadera
  3. Gud va fin stickad halsduk. Ska försöka göra en själv.

    SvaraRadera