lördag 21 november 2009

Hej jag heter Elin och nyss fyllda 1 år Hurra........

Okej, jag ser väl lite suddig ut, men skyll på Farmor som inte kan ta så bra kort, jag är sötare i verkligheten ( och klarare )
Titta så fin tårta Pappa har bakat till lilla Jag, å vet ni va, pappa har bakat tårtbotten alldeles själv


Nu funderar ni vad jag tittar på ????Jo det är Faster Maria och det verkar som om hon tänker sno en bit av tårtan........förlåt jag är inte så van med det här att fylla år, det är klart att alla ska få smaka på min tårta


Jag har öppnat massor med paket ( mamma har hjälpt mig lite ) men för de behöver ju inte mamma tro att det är hennes leksaker.. släpp vetja.......



Äntligen............Nu får jag leka med mina födelsedagspresenter. Vilken härlig dag.
Min allra Första Födelsedag
På Återseende




2 kommentarer:

  1. tala om söt som en liten docka
    Grattis i efterskott från mig.

    SvaraRadera
  2. Det var tur att jag fick mig en tårtbit till slut! Håller fullständigt med, det är nog mamman som leker mest med presenterna. Tycker du har fångat flera fina kort på lilla Elin =)

    SvaraRadera