lördag 31 juli 2010

På väg till stugan i Polcirkeln

Så här såg utsikten ut när vi åkte till stugan på fredagkvällLite blandade känslor, sol eller regn


Jo det kan jag lova det blev regn i natt och idag, lite uppehåll nu kl 1800, hoppas det håller i sig för jag och långe Bengt vill så gärna äta ute på våran altan ikväll. Virkade på vägen ett nytt halsband i garnet Toledo


I mitten på blomman har jag satt en pärla som jag hittat här i stugan, från början ett halssmycke som jag totalt glömt bort, om det får sitta kvar har jag inte bestämt än, när jag kommer hem från stugan kanske jag hittar andra alternativ




På återseende



10 kommentarer:

  1. Du gör ju alltid så fina saker Eva! Ska försöka ta mig lite tid till att virka jag med. Var som längesen nu!
    Hoppas ni får en trevlig helg :)

    SvaraRadera
  2. Va fint det blev med pärlan på halsbandet! Tycker du ska låta det vara så. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Tjusigt...själv virkar jag stora rutor....kan du inte lära mig virka blommor???

    SvaraRadera
  4. Javisst Inger, säg en tid så kommer jag å då ska vi virka blommor. Lägger så småningom ut mönster på blommorna jag gör till kransarna

    SvaraRadera
  5. Fint halsband o fina bilder. Hoppas de gick bra med att äta ute. Kram

    SvaraRadera
  6. Härliga bilder och vackert halsband. Måste fråga vart du har köpt garnet Toledo. Har sökt men har inte hittat.

    SvaraRadera
  7. va härligt med en stuga vid polcireln så långt upp har jag aldrig varit, som högst i Dalarna och det är ju inte ens halva Sverige......Ursnyggt halsband!!!

    SvaraRadera
  8. A beautiful chain, this one!

    SvaraRadera
  9. Du är så otroligt duktig! Gillar ditt halsband :)
    Kram Annika

    SvaraRadera