lördag 24 oktober 2009

fynd???? på auktion

Snurrfåtölj i skinn, helt underbart snygg.....snyggare i verkligheten än på bild (har nog lite skit på linsen tror jag) fåtöljen ska torkas ordentligt och en röd matta ska ligga under. 190:--


Min dotters gordon setter YXI är en linslus....det här är första och sista gången hon sitter i min nya fåtölj.........om jag får bestämma




En fin korg att lägga virkningen i eller plockad svamp 20:--




När jag var liten flicka besökte jag ofta mormor och morfar i en by som heter Hebbersliden.På den tiden fanns två affärer i den lilla byn, det här är reklamplancher som jag idag har ropat in på auktion som suttit i en av affärerna...........leverpastej gott





Soppa är alltid gott



Ja lite sugen blir man



På Återseende





1 kommentar:

  1. Jättefina fynd jag tycker att vi fick en bra dag! Nu fattas det bara att rama in plancherna och du vet ju vart det finns ramvirke!!!

    SvaraRadera