fredag 9 juli 2010

3:e och sista lottdragningen

Ja, så var det dags för sista dragningen i mitt sommarlotteri. Eftersom min bingosnurra finns i stugan och jag själv är hemma så får det bli på detta vis. En stor skål (som jag gjort i stengods,ja så fick jag det sagt också) som jag lägger alla deltagarlappar iElin får vara lottdragare med den äran
" Jaha nu gäller det vilken ska jag ta nu då?"


Den här fick det bli, men vad står det då???
( vid det här laget är Elin totalt uttråkad och vill inte alls visa lappen, så Farmor tar över)


Grattis Kerstin, maila din adress till mig så skickar jag paket
På Återseende

5 kommentarer:

  1. Grattis Kerstin till din fina vinst från tant Grön, hoppas ni alla har en underbar sommar. Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till Kerstin!
    Vilket fint stengodsfat....

    SvaraRadera
  3. Grattis till Kerstin! Min vinst kom tidigare i veckan och den är såå fin! Jag tackar så mycket för den! Kommer att använda den mycket. Såg dig på kyrkhelgsmarknaden i Ske-å och jag måste säga att du är så duktig! Föll verkligen för ditt svarta virkade halsband med blomma som hänger ner lite. Hoppas allt är bra med dig & trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Grattis till Kerstin som vann den FINA!

    Eva jag hittade ett skrivet mönster, trodde att det var det jag testat innan, men jag är osäker. Det är i varjefall ett mönster till samma scarf :-)

    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  5. Virkhörnan, synd att du inte gav dig till känna på marknaden, skulle vara jättekul träffa dig. Jag hade faktiskt hoppats få se dig då./ Kram

    SvaraRadera