söndag 11 juli 2010

Ny inramning

Ett gammalt foto på mina föräldrar i ny tappning På Återseende

7 kommentarer:

  1. Vilken fin ram. Ja Tack! Vem vill int ha en sån. :-)

    SvaraRadera
  2. Men så smart du är!!! Det blev ju jättefint! Visst är det ungefär samma teknik som de använde förr till att virka spetsar på tygdukar? eller? Supersött!
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  3. Vad jättesöt den blev, ser nästan ut som du spritsat på virkningen hihi

    SvaraRadera
  4. Va fint det blev ......vilken bra ide att piffa till det så

    SvaraRadera
  5. Jag har sett foton med virkad ram på en affär så det här har jag inte hittat på själv. Ett bra presenttips kanske att ge bort till nära och kära/Tant Grön

    SvaraRadera
  6. Var du än har hittat iden så var den jätttebra. Jag blir aldrig trött på nya ideer.
    Själv målar jag för fulla muggar just nu men på Torsdag bär det iväg till Jämtland.

    Kram Maidi

    SvaraRadera