torsdag 23 juni 2011

Favoritudden

Favoritudden som jag hittat mönster på i tidningen VIRKA från 1975 återvänder jag till ofta, den går snabbt och lätt att virka. Den här har jag virkat av mitt loppisgarn som heter Bahamas, garnet är mörkt turkos så bilden är lite missvisande Ännu en scarf i samma mönster virkat av ett ljusare blått garn som ska bli en present till en dam som fyller 70 år


Jag går i väntans tider för ett nytt litet barnbarn ska födas nu i dagarna.


........................En och en halv timma senare................


Nu sitter jag hemma hos Elin som sover sött ovetandes om att ett litet syskon snart ska födas. Nu ska jag titta på Columbo och virka lite.


På Återseende










5 kommentarer:

  1. Vad spännande med ett nytt litet liv! Lycka till alla inblandade!

    SvaraRadera
  2. Verkligen jättesnygg scarves!
    Finns mönster i din blogg? Mycket fina saker du gör!

    öNSKAR ALL LYCKA TILL DET NYA LILLA LIVET !!!!Mvh Ingrid G

    SvaraRadera
  3. Snygga scarfes! Lycka till med det lilla midsommarbarnet!
    Ha en riktigt skön midsommar!

    SvaraRadera
  4. Till Anonym, mönstret är inte mitt eget så mönstret finns inte på bloggen, fortsatt trevlig helg/ Eva

    SvaraRadera
  5. kika in på din sida via google kommer å fortsätta kika in .du har gjort jätte fina saker ...ha det gott

    SvaraRadera