lördag 25 juni 2011

Min Bästa Midsommar

Midsommarstång i Norrlångträsk..........vi trampar vidare Elin och Farmor äter jordgubbar med glass

Kusinerna Elin och Albin vid gärdsgården

(vi tyckte vi hörde en katt....men ser den inte)


Lilla Leo (Albins lillebror sover gott)



När lilla Elin somnat hemma hos Farmor (jag) ringde telefonen med budskap om att ett nytt litet barnbarn har fötts


Elin har fått en lillasyster



Alltså en alldeles underbar midsommarafton



På Återseende

















7 kommentarer:

  1. Grattis till din bästa Midsommarafton. Så söta ni är allihopa.

    Ha de gott. Kram Birgit

    SvaraRadera
  2. Vad underbart! Grattis till bästa midsommarafton och nya lilla underverket (du har ju redan flera ser jag =) )

    SvaraRadera
  3. Vad härligt det låter Eva, midsommarstången var cool. Grattis till ännu ett barnbarn!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Det var banne mig den mest orginella midsommarstång jag sett, haha.
    Grattis till det nya barnbarnet!

    SvaraRadera
  5. Grattis till det nya barnbarnet! Och midsommarstången var verkligen annorlunda - måste ha varit tung att få upp!

    SvaraRadera
  6. Grattis och visst är det skojsigt med barnbarn!

    SvaraRadera
  7. Grattis till ditt nya barnbarn!
    Härlig och annorlunda midsommarstång! :-)

    SvaraRadera