onsdag 5 oktober 2011

Nytt garn och...........

.........nya möjligheter. Den här halsduken har jag virkat av garnet Rozetti Pretty som finns i olika färger, jag köpte brunmelerad, tegelrödmelerad och turkosmelerad

Halsduken är virkad med bara stolpar och lm, virkade även in små blommor här och där för att få lite liv i halsduken.


Hade tid hos frissan idag kl 11 så jag tvärslängde i mig lunch och åkte iväg bara för att bli upplyst om en dubbelbokning, så jag får vara långhårig några timmar till. Passade på att köpa ett nytt nagelack (sånuharjagmålatnaglarnapåjobbet,ajabaja)



På Återseende


5 kommentarer:

  1. Vilket fint garn! Gillar verkligen det tegelröda. Jag är så imponerad av att du bara slänger ihop nåt mönster så där. Jag fixar sånt när det gäller matlagning men rakt inte när det gäller stickning och virkning. Hoppas att du blir nöjd med håret när du får vänta extra.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Väldigt fint garn och vilken härlig halsduk. /Christel

    SvaraRadera
  3. Störtläckert garn och finfin halsduk! Naglarna går inte av för hackor de heller :D

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig halsduk! Får man fråga efter mönster...? :)

    SvaraRadera