söndag 23 oktober 2011

Små virkade äpplen

Barnbarnen Elin och Frida har varit hos Farmor hela helgen så jag passade på att virka lite tofflor och småvantar,(bra när man ska kolla mått på fossingarna) men tyvärr så glömde jag fota flickorna i tofflorna innan de åkte hem. Lördag morgon virkade jag röda juläpplen...................................små äpplen att sätta i granriset kanske.................
...................Äpple "Snövit"
Det regnade på mina äpplen idag och igår var marken täckt med snö
Mönster på äpplen har jag hittat hos Salabim.se

Sist så visar jag en bild på Sigge (som vi förlorade för snart ett år sen) där han sitter i skoterkälken tillsammans med Yxi (dotterns Gordon setter)
Yxi blev bara 5 år



Together for ever


På Återseende

4 kommentarer:

  1. Jag älskar marknader och är säker på att det skulle vara sååå mysigt och så toppen, men tyvärr är det alldeles för många mil att åka, men åh vad det skulle ha varit kul/ Eva

    SvaraRadera
  2. SNyggt med röda äpplen i granen!

    SvaraRadera
  3. Våra älskade änglar så enormt saknade / Maria

    SvaraRadera